Pazarlama yöntemlerinin giderek dijitalleştiği günümüz şartlarında, markanız ve hedef kitleniz için dijital pazarlamada sosyal medya ve google reklamları, marka bilinirliğiniz ve potansiyel müşteri bulma konusunda oldukça etkilidir.
Markanızın ihtiyacı doğrultusunda çeşitli şekillerde kurgulanabilen reklamlar sayesinde daha az maliyetlerle daha doğru hedef kitleye ulaşabilmek ve reklam başarı oranını arttırmak mümkün. Hedef kitle seçiminin önemi de işte burada ortaya çıkıyor. Hedef kitlenin, markanın potansiyel müşteri profili dikkate alınarak oluşturulması durumunda yukarıda bahsettiğimiz reklam başarı oranı ve düşük maliyetle doğru hedef kitleye ulaşma sonucuna ulaşmamız diğer yöntemlere göre çok daha mümkün.
Facebook ve Google’ın sağlamış olduğu kullanıcı verileriyle kişilerin ilgi alanına, mesleğine, yaş ve cinsiyetine, hatta sosyal medyada göstermiş olduğu alışkanlık ve aktivitelerine göre hedef kitle oluşturulabilir. Bu sayede dikkatle ve özenle oluşturulmuş bir hedef kitle sizi çok daha fazla reklam maliyetinden ve gereksiz zaman harcamaktan kurtarır.
Gercekci Blog https://ift.tt/2S6j9SP
via Gerçekçi Reklam ve Tanıtım Hizmetleri
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder